Możliwość komentowania Historia banków i instytucji finansowych. została wyłączona

Wielkie kryzysy finansowe: 1929 i 2008 rok.

Okala nas wszędzie. Bilbordy, telewizja, prasa, Internet. Marketing bombarduje nas z każdego zakątka. Czy zastawiałeś się w ogóle co to jest reklama. Słowo pochodzi z łaciny reklamo. Jest to pewne graficzne, pisemne bądź też audiowizualne połączenie wiadomości z elegantami perswazji. Zadanie marketingu to w głównej mierze nakłonienie nas kontrahentów i odbiorców do zakupu przedmiotów bądź też usług. Może również służyć do poparcia akcji społecznych. To smutne większość przekazów marketingowych łączy się przede wszystkim z komercyjnymi korzyściami dla reklamodawcy – nieczęsto dla odbiorcy. Z założenia reklama powinna opisywać nam prawdę o danym towarze. Aby ją przedstawić, należałoby wstąpić na witrynę internetową namioty reklamowe. W jaki sposób wiadomo, tak nie zawsze jest. Bo główną funkcją reklamy jest wykorzystanie naszymi emocjami i żonglowanie stereotypami na które jesteśmy podatni. Czasem promuje negatywne wzorce oraz pobudza nasze konsumenckie żądze. Nieraz propaguje akcje prospołeczne i zachęca do czynienia idealna. Wypada pamiętać, że reklama ujawnia wszystko co prawidłowo, przysłaniając negatywne strony.

1. Przeczytaj więcej

2. Przeglądaj

3. Więcej informacji

4. Przeczytaj więcej

5. Kontynuuj Walka z oszustwami finansowymi i piramidami.

Comments are closed.